14/06/2018
VEREDICTE V CONCURS DE MICRORELATS DE TEMA HISTÒRIC DE LA BIBLIOTECA PLAÇA D’EUROPA
Ja tenim el veredicte de la V edició del Concurs de microrelats de tema històric! En aquesta edició han concursat 53 microrelats. El microrelat guanyador és Día de Todos los Santos d’Ignacio Cortina i els dos finalistes són Castigo divino de Raúl Garcés Redondo i Viatges i més viatges de M. Carme Marí. Aquest concurs s’organitza amb la col•laboració de l’associació cultural Rvbicon i els premis són lots de llibres patrocinats per Viena Edicions i Nórdica Libros. Podeu consultar els relats premiats en el pdf.

La biblioteca Plaça d’Europa us convida el dimecres 27 de juny a les 19 h a l’acte de lliurament dels premis a la sala d’actes de l’equipament Plaça d’Europa, a la 2a planta. A l’acte es llegirà el microrelat guanyador i els finalistes i també es llegirà una selecció dels relats participants.