10/05/2017
Trobada "Ciutat i Cultura"
Jornada oberta a la ciutadania el 13 de maig, al Centre Cultural Tecla Sala
Els propers 12 i 13 de maig L’Hospitalet acollirà la trobada internacional de districtes culturals, una oportunitat de conèixer les experiències, de més de 52 ciutats i 28 països de la mà dels seus protagonistes, així com debatre totes aquelles inquietuds que sovint compartim els municipis que aposten per la cultura com a eix de transformació social.

Durant aquesta visita es presentarà la TROBADA SOBRE CIUTAT I CULTURA, amb l’objectiu que esdevingui una oportunitat per a la reflexió i l’intercanvi d’idees entre diferents actors culturals i creatius que treballen a L’H.

També es presentarà tot un seguit d’accions de les quals la ciutadania podrà gaudir aquest estiu: Summer Experience, un programa d’activitats de qualitat on la cultura omplirà els carrers de tots els districtes.

I es donarà el tret de sortida de l’exposició “Silver Songs. La música d’Andy Warhol”, emmarcada dins del Festival LOOP. Una exposició produïda per l’Ajuntament de L’Hospitalet en un emplaçament recuperat per a la ciutat: l’antiga fàbrica de Can Trinxet, a Santa Eulàlia.

El dia 13 de maig tindrà lloc la Jornada oberta a la ciutadania, amb debat al voltant de la ciutat i la cultura, i de l’aposta de L’Hospitalet per la cultura com a eix de transformació i desenvolupament de la ciutat.

A més de tertúlies, safari de creativitat urbana, activitats per a petis i grans davant la Tecla Sala i EAT STREET d’11 a 1 h. Us deixem amb el programa: