30/04/2019
Què queda realment del maig del 68?
Cicle de cinema, conferències, exposicions i més
Moltes de les causes que van generar moviments de protesta a diferents països del món van fracassar, però moltes han perviscut amb formes diverses dècades després.
Hem programat diverses activitats per tal de conèixer com han evolucionat els diversos activismes que van néixer a partir d'aquella època.

A la par d'aquests moviments contraculturals, al Regne Unit, van aparèixer tot una sèrie de subcultures amb codis propis amb un fort caràcter identitari sense relació amb la resta de moviments de protesta. La exposició de Carlos Cabrera ens ajudarà a apro-ximar-nos a aquests joves que també van ser influents, a la seva manera, en generacions posteriors que se'n van apropiar alguns dels seus trets.

I perquè us ambienteu us proposem un cicle de cinema sobre l'època.