13/12/2017
Activitats BiblioLab a la Biblioteca Central Tecla Sala
BiblioLab és un programa de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) que desenvolupa i dóna suport a accions que tenen com a finalitat l’accés al coneixement a través de l’experimentació i metodologies innovadores i creatives en un entorn col·laboratiu obert a la ciutadania.

Us deixem amb dues activitats que realitzarem a la Biblioteca Central Tecla Sala el mes de gener. Recordeu que heu de fer la inscripció prèvia:

Introducció al món de la robòtica, fonaments de disseny 3D, electrònica i programació. L'objectiu és construir un robot d'aprenentatge. BiblioLab adreçat a joves i adults.
Dilluns, 8,15, 22 i 29 de gener, de 18h a 21h.

Taller de còmic autobiogràfic

Aquest taller pretén educar i ensenyar aquest tipus de còmic com una eina expressiva i necessària per poder escriure les nostres vivències i experiències. Està enfocat a joves (de 13 a 19 anys) aficionats al còmic i amb inquietuds literàries.
Dilluns, 12, 19 i 26 de febrer, de 19 a 21h.

Cal inscripció prèvia. Places limitades