18/10/2019
Lliurament Premi L’H Confidencial 2019
Serà el dissabte 19 d'octubre a la Biblioteca la Bòbila
La Biblioteca la Bòbila acollirà el dissabte 19 d'octubre, a les 19 hores, el lliurament del Premi L’H Confidencial 2019 concedit a l’escriptor gadità David Monthiel.

El guardó li ha estat concedit per la novel·la Nuestra señora de la esperanza, protagonitzada per Rafael Bechiarelli, un personatge que l’autor ja ha fet una trilogia, essent aquesta novel·la la tercera. Ambientada en el moment actual, l’autor barreja política, injustícies socials, manipulacions informatives, turisme, tràfic de drogues i la bombolla immobiliària.

L’H Confidencial, promogut per la Biblioteca la Bòbila i convocat per l’Ajuntament de L’Hospitalet i Roca Editorial, està dotat amb 12.000 euros i la publicació de la novel·la. S’ha consolidat com un dels més prestigiosos del gènere negre.

La Biblioteca la Bòbila té un important fons dedicat al gènere negre des que va obrir les seves portes fa 20 anys.