08/08/2019
Presentació de llibre: Trets per totes bandes, de Jordi Canal i Artigas i Àlex Martín Escribà
A la Biblioteca La Bòbila
El dia 6 de setembre a les19 hores, a la Biblioteca la Bòbila, tindrà lloc la presentació del llibre del Jordi Canal i de l'Àlex Martín Escriba Trets per totes bandes (en català) i A quemarropa (en castellà).

Un llibre de divulgació per a lectors inquiets
Trets per totes bandes’ es tracta d'un assaig de caràcter general que analitza la història i evolució de conceptes com la novel·la policíaca, novel·la negra, espionatge, no-ficció, suspens i thriller així com moltes altres subdivisions que envolten al gènere tals com el detectiu de butaca, les dames del crim, la novel·la procedimental, la crook-story, la novel·la detectivesca, etc...
De lectura amena però també amb caràcter científic que aporta una gran quantitat de notes a peu de pàgina i una àmplia bibliografia per a lectors inquiets que pretenguin conèixer els diferents elements i característiques que ho formen. (Ed. Alrevés)