18/09/2019
Tornen a ploure poemes. Tardor “Acròbates Kids” a l’Hospitalet
Del 26 d'octubre al 29 de novembre de 2019
Us fem un resum de les propostes que ha programat el festival per al públic infantil i familiar. Amb el festival, omplim les Biblioteques de l’Hospitalet i una tarda de l’Auditori Barradas de música, titelles, teatre i molta poesia per als més petits. La primera de totes és la única de pagament, les restants són d’entrada lliure.

LA LLUNA D’EN JOAN
Diumenge, 10 de novembre
12:00h AUDITORI BARRADAS – Rambla Just Oliveras, 56
Més informació: http://festivalacrobates.com/espectacles/acrobates-kids-lluna-den-joan/

“La lluna és com un fanal, tot ho il•lumina al seu pas.”

La Lluna d’en Joan és un espectacle de titelles que ens parla de les emocions d’un nen que ha de salvar la vida del seu pare que ha emmalaltit. En Joan és un nen que viu en una illa amb el seu pare, que és pescador. Tots dos viuen feliços però, una nit de tempesta, un cop de mar arrabassa la salut del pare…

“La Lluna d’en Joan” és un clàssic de la literatura per a infants, un àlbum il•lustrat de la Carme Solé Vendrell que vam adaptar al teatre l’any 2007. Des d’aleshores n’hem realitzat centenars de funcions. La història que ens explica aquest conte continua emocionant avui en dia els lectors que la llegeixen i els espectadors que la veuen. Per a nosaltres és tota una alegria que, passada més d’una dècada, aquest espectacle continuï formant part del nostre repertori.

JUGUEM AMB ELS POETES a càrrec de Rosa Fité
Dimecres, 6 de novembre
Biblioteca Santa Eulàlia – C/Pareto, 22

Aquest espectacle està basat en la poesia de diferents poetes, catalans contemporanis. No és un màster en poesia, és un joc, un poder jugar amb el senyor/a poeta i la seva poesia per a tal de poder entendre el significat de les seves paraules a través del joc i la imatge.

BON PROFIT, MIQUEL, a càrrec de Micro Troupe
Dissabte, 9 de novembre
BIBLIOTECA TECLA SALA – Av. Josep Tarradellas i Joan, 44

Hi havia una vegada en Pol.

Hi havia una vegada en Martí.

Hi havia una vegada en Miquel.

Tres contes que ens aproparan diferents aspectes de la vida i obra del poeta com ho són la fàbrica a partir  del poema Elionor o la invalidesa amb el poema Plou i fa sol. Sense deixar de banda, és clar, els populars poemes del llibre Bon Profit!

Espectacle de titelles de petit format.

BROSSET, a càrrec de Teatre Aula
Dissabte 16 novembre 2019
BIBLIOTECA CAN SUMARRO – Carrer Riera de l’Escorxador,

Un espectacle visual i poètic, on es convida a gaudir de la música, la màgia i el valor de les lletres i els objectes, que ens ajuden a recrear l’especial món plàstic del poeta. Les escenes transcorren d’una forma senzilla i propera, amb música i cançons compostes especialment per a l’obra amb lletres dels poemes de l’autor, que acompanyen en tot moment la manipulació dels objectes.

BESTIOLARI CASOLÀ, a càrrec de Micro Troupe
Dimarts 26 novembre 2019
Biblioteca Plaça Europa – Carrer d’Amadeu Torner, 67

Inspirat en els bestiaris, combina el món dels animalons, tan atractiu pels infants, amb petits poemes pels més petits.

Edat recomanada: A partir de 3 anys.

Entrada lliure.

US HI ESPEREM!