07/01/2020
Concurs fotogràfic "De l’Hort a la Biblioteca"
A la Biblioteca Plaça d'Europa
Ja tenim aquí el primer concurs foto-gastronòmic de l’any! En què consisteix?

Cuina un plat creatiu amb productes de temporada de l’hort, prepara un emplatat ben original  i fes-li una foto amb el teu carnet de la biblioteca o bé un llibre qualsevol al costat per saber que l’has fet tu.

En pots fer arribar la fotografia a través de les nostres xarxes socials: al facebook de Biblioteca Plaça d’Europa o al twitter BibliotequesLH amb el hashtag #platcreatiuEuropa.

Tens des del dia 7 de gener fins el dia 16 de febrer per enviar-nos la fotografia del teu plat.

La persona que presenti el plat més original amb productes de temporada de l’hort guanyarà una cistella plena de productes de l’horta del Baix Llobregat.

Anima’t a preparar un plat saludable i comparteix-lo amb nosaltres! Cuinar bé té premi!