08/01/2020
Un Harry Potter de cinema!
Projeccions de les pel·lícules del 17 de gener al 6 de març
Des del 17 de gener i durant 8 setmanes projectarem tota la saga de pel·lícules de Harry Potter, però per veure-les totes haureu de fer ruta per les BibliotequesLH.

Podreu venir disfressats dels vostres personatges preferits i participar ACTIVAMENT durant la projecció.

Sou de Gryffindor o de Slytherin?

Harry Potter i la pedra filosofal - 17 de gener, a les 17 h. Biblioteca Central Tecla Sala
Harry Potter i la cambra secreta - 24 de gener, a les 18 h. Biblioteca Bellvitge
Harry Potter i el pres d'Azkaban - 31 de gener, a les 17.30 h. Biblioteca Josep Janés
Harry Potter i el calze de foc - 7 de febrer, a les 17.30 h. Biblioteca la Bòbila
Harry Potter i el misteri del Príncep - 21 de febrer, a les 17.30 h. Biblioteca la Florida
Harry Potter i les relíquies de la mort 1 - 28 de febrer, a les 17.30 h. Biblioteca Santa Eulàlia.
Harry Potter i les relíquies de la mort 2 - 6 de març - a les 17.30 h. Biblioteca Plaça Europa.