28/11/2023
Ja arriba l'escalfor del Nadal

S’acosta Nadal i a L’Hospitalet ja ens preparem per gaudir-lo. De fet, ja ho tenim tot a punt perquè aquests dies siguin inoblidables i, entre moltes altres coses, hem organitzat un munt d’activitats nadalenques pensades per a tothom.: amb el tió, patges, emissaris reials, exposicions, tallers, concerts, cantada de nadales, pastorets…

A més, tornen els grans espais temàtics que es van crear fa un parell d'anys, amb gran èxit: el Circ de Nadal, el Campament Reial, la Fàbrica de Joguines i el Jardí dels Desitjos i la Fabrica de Caramels. Per accedir a aquestes activitats és necessari fer reserva prèvia d’entrades a través del web. Les inscripcions s’obriran a partir del  dilluns 11 de desembre per al Circ de Nadal i el 18 de desembre per a la resta d'espais. Un cop obert el període de reserva, els dos primers dies hi haurà preferència per als ciutadans empadronats a L'Hospitalet.

Per culminar el Nadal, la Cavalcada, que el 5 de gener recorrerà els carrers de la ciutat.

També trobareu les recomanacions de lectura per al Nadal de part de les Biblioteques de L'Hospitalet.

Web Nadal 2023 Ajuntament