04/10/2017
El 2017, les Biblioteques amb Gloria Fuertes
Aquest 2017 es celebra el centenari del naixement de la poetessa Gloria Fuertes i els espais infantils de les biblioteques de l’Hospitalet volem reivindicar la seva obra, els seus poemes.

Les biblioteques han preparat una original col•lecció de cromos per conèixer la vida de la poeta, els seus poemes, endevinalles, contes i els “golden cards”, els preuats cromos amb sorpresa,

Podrem gaudir dels espectacles:
Els contes de na Pitu-piturra, amb la Cia. Patawa, el dimecres 18 d’octubre a la Biblioteca La Bòbila i el divendres 1 de desembre a la Biblioteca Bellvitge.
L’espectacle poètic “Para dibujar a Gloria”, amb Dani Orviz i Gloria Gargo el dissabte 4 de novembre a la Biblioteca Tecla Sala i el 25 de novembre a la Biblioteca Can Sumarro.

I conjuntament amb l’Associació l’Hescarras cada setmana et proposarem un biblioanagrama per descobrir i tres partides de Duplicades de Scrabble a les biblioteques Plaça d’Europa (21 d’octubre a les 12 h), Josep Janés  (11 de novembre a les 12 h) i a la Florida (13 de desembre a les 18 h). Participa-hi, podràs guanyar un joc de taula Scrabble.

Uns mesos per gaudir plenament de la poesia sincera, directa i tendra de Gloria Fuertes.