17/11/2021
Chomón per a la mainada
Dimecres, 17 de novembre, a les 18 hores a la Biblioteca Can Sumarro

El cinema mut és un llegat artístic desconegut per als més petits. És per això que la Biblioteca Can Sumarro presenta un passi de films adreçat a ells. Chomón per a la mainada és una selecció de cinc pel·lícules realitzades a principis del segle XX pel pioner del cinema Segundo de Chomón. Es tracta d’adaptacions de clàssics de la literatura europea i aràbiga: El gat amb botes, Aladí, Alí Babà i els 40 lladres, La Bella Dorment i El petit Polzet.

Per acostar els enregistraments d’aquests contes als infants d’avui en dia, els contes aniran acompanyats per una narració en directe, i també per música que s’ha composat específicament per a l’espectacle. A través d’exotisme, princeses, misteri, sentiments, fum, ogres i llànties meravelloses, els més menuts s’aproparan per primera vegada al cinema mut.

Dimecres, 17 de novembre, a les 18 hores a la Biblioteca Can Sumarro