06/06/2017
Activitats de Pessics de Ciència
Activitats pel juny 2017
Aquest mes de juny, les Biblioteques de L'Hospitalet i el programa Pessics de Ciència col·laboraran en dos temes principals: La Salut al teu abast i Matins de Ciència:

LA SALUT AL TEU ABAST
Cicle de converses, pel·lícules i documentals entorn la salut, a càrrec de Salvador Bonshoms.

Biblioteca Josep Janés:

Dilluns 12 de juny, a les 18.30h.
Xerrada: Sabem el que mengem?

Dimarts 13 de juny, a les 18.30h
Projecció del documental Super Size Me, de Morgan Spurlock.

MATINS DE CIÈNCIA
Cicle d’activitats que pretén entendre la ciència i els seus fonaments i aprendre com els avenços científics afecten la nostra vida quotidiana, amb l’ànim de desfer falsos mites amb rigor i esperit crític, des d’un punt de vista divulgatiu i accessible per a tothom.

Biblioteca Tecla Sala:

Dijous, 1 de juny, a les 11.30 h
Natura, vida, home a càrrec de Manuel Suarez.

Dijous, 15 de juny, a les 11.30 h.
Taller: Endinsa’t a l’energia i l’aigua a casa!
Amb la col·laboració de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i l’Àrea d'Espai Públic, Urbanisme i Sostenibilitat.

A més dins del programa central de Pessics de Ciència us oferim la projecció del documental Freightened. El preu real del transport marítim, a la Biblioteca Central Tecla Sala, dimecres 7 de juny, a les 19 hores.

Si desitgeu encara més informació, podeu mirar el programa complet de Pessics per al mes de juny.