02/12/2015
Biblioteques de L’Hospitalet amplien el servei de préstec d’ordinadors portàtils
Equipats amb programes d'utilitat i navegador d’Internet
A partir d’aquesta setmana, les biblioteques Tecla Sala i la Bòbila incorporen el servei de préstec de portàtils dins de l’equipament. Fins ara les úniques biblioteques que ho tenien eren Bellvitge i Plaça d’Europa.

Tecla Sala disposarà de deu portàtils i la Bòbila, de cinc. Per la seva banda, Bellvitge renova els deu ordinadors que tenia i Plaça d’Europa en manté els cinc existents, que es renovaran el pròxim any. A més, Bellvitge tindrà vuit tauletes en prova i, si els usuaris són favorables a fer-les servir, se’n podrien comprar més.

El préstec de portàtils es fa dins del recinte de la biblioteca perquè els usuaris puguin fer-ne ús a qualsevol espai de la instal•lació. Els ordinadors estan equipats amb programes d'utilitat i navegador d’Internet, que es connecta a través de Wi-Fi. La informació es pot gravar o els fitxers es poden transferir per mitjà del port USB.

En els pròxims anys, Biblioteques de L’Hospitalet anirà ampliant el servei de portàtils a la resta d’equipaments amb l’objectiu de millorar l’atenció a la ciutadania i fer més profitosa l’estada dels usuaris en aquests equipaments.