08/02/2023
Jordi Sabater Pi, el naturalista
Exposició d’ il·lustracions i conferència inaugural, al Centre Cultural Sant Josep

Us convidem a la inauguració de l'exposició d'il·lustracions "Jordi Sabater Pi, el naturalista" que tindrà lloc el proper dijous, 9 de febrer a les 19h, al Centre Cultural Sant Josep. La inauguració comptarà amb una visita guiada per la exposició de la mà de Jordi Serrallonga, deixeble de Jordi Sabater Pi.

Jordi Sabater Pi, el naturalista
Exposició d’ il·lustracions
Centre Cultural Sant Josep

Del 9 de febrer al 3 de març 2023

Inauguració: dijous, 9 de febrer a les 19h.
Amb conferència a càrrec de Jordi Serrallonga. Professor d'Antropologia i Evolució Humana, Universitat Oberta de Catalunya. Col·laborador del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Jordi Sabater Pi –primatòleg i naturalista– va néixer a Barcelona l'any 1922; i morí a la mateixa ciutat l'agost de 2009. Però la seva vida fou intensa; plena de d'aventures i descobertes per les quals viatjarem tot valent-nos dels seus propis traços i dibuixos.

Il·lustracions del Fons Jordi Sabater Pi; CRAI, Universitat de Barcelona
Guió i Text: Jordi Serrallonga, Coordinador científic de Pessics de Ciència