10/02/2020
BCNegra a L'Hospitalet
Un any més la Biblioteca la Bòbila participa en la BCNegra, una de les cites més importants del negrecriminal. Durant el mes de febrer, la Bòbila organitza exposicions, conferències, clubs de lectura, cinema...
Manuel de Pedrolo, un dels grans del gènere en català, estarà present en una exposició fotogràfica que recrea dues de les seves novel·les.
Tres escriptors, dos traductors i un editor participaran en el cicle “Escriure, traduir, editar”, explicaran per què algú escriu novel·la negra, com s’hi arriba a fer de traductor o per què es publica.
Als clubs de lectura es llegirà Nuestra Senyora de la Esperanza, l’obra guanyadora del Premi L’H Confidencial 2019.
Qui vulgui pot posar el seu granet de sorra negrecriminal participant en el concurs de microrelats negres a través de les xarxes socials.

Tot això i més a BCNegra 2020 a L'Hospitalet.