02/05/2023
Supernit 2023. PLACES ESGOTADES.
La Biblioteca Central Tecla Sala de L’Hospitalet és una de les participants

La Supernit a les Biblioteques serà l’oportunitat única per viure en exclusiva l’excursió d’en Titó amb els llibres i per ballar tots junts la cançó dels Fa la la.
Voleu participar a la SUPERNIT a les Biblioteques del SX3?
La Biblioteca Central Tecla Sala de L’Hospitalet és una de les participants!

En Titó ha proposat a tothom que la tarda del 19 de maig vagi a la seva biblioteca per anar d’excursió gràcies als llibres.
A més, els Fa la la han creat una cançó especial per a l’ocasió, “La biblioteca està plena de llibres”, amb una coreografia molt senzilla i fàcil.

Cal inscripció prèvia i pots fer-la presencialment o per telèfon (934032630) a la Biblioteca Central Tecla Sala.

Informació important sobre les inscripcions:

• Les inscripcions es faran presencialment o per telèfon a la Biblioteca Tecla Sala. No atendrem peticions d’inscripció per altres canals.
  • Disposem de 25 places. Una inscripció = un infant.
  • Només poden participar infants d’entre 2 i 8 anys.
  • Respectarem estrictament l’ordre d’inscripció a l’activitat.
  • Rebreu un correu electrònic de confirmació de la inscripció, i us trucarem per donar-vos alguna indicació extra sobre l’activitat.
  • Si us inscriviu i finalment no podeu venir, us agrairem que ens ho comuniqueu per poder aprofitar al màxim l’aforament de 25 places.

A la Biblioteca Central Tecla Sala. Som a l’Av. de Josep Tarradellas i Joan, 44,  08901 L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Telèfon: 934 03 26 30

Entrada amb inscripció