27/02/2019
Activitats TÀNDEM a l'Escola Joan Maragall
"Gravetat i magnetisme" i "El món de la química"
FEM TÀNDEM L'H és un projecte de singularització de les escoles públiques de L'Hospitalet mitjançant un element d'excel·lència del camp de les arts, la cultura i les ciències. Vol desenvolupar la funció educativa de la cultura enfortint els vincles i la col·laboració dels equipaments culturals amb les escoles públiques de L'Hospitalet.

El divendres, dia 8 de febrer, l’alumnat de Cicle Superior de l'Escola Joan Maragall va realitzar una activitat relacionada amb el Projecte Interdisciplinari d’aquest curs escolar: els invents.

Com a títol, Gravetat i magnetisme. Un taller on l’experimentació en primera persona i el joc van anar de la mà per tal què els nens i les nenes anessin descobrint connexions entre els coneixements.

El divendres, dia 15 de febrer, l’alumnat de Cicle Mitjà ha realitzat una activitat relacionada amb el Projecte Interdisciplinari d’aquest curs escolar: els invents.

Totes dues activitats estan subvencionades pel Projecte TÀNDEM !

Com a títol, El món de la química. Un taller basat en l’aprenentatge significatiu on l’experimentació en primera persona ha fet que l’alumnat faci una aproximació i un magnífic tastet al món dels laboratoris.

Les dues sessions han estat conduïdes per dues monitores dels serveis educatius d’ Explorium, projecte que treballa al voltant de l’àmbit del lleure científic.

Les dues activitats s'han realitzat a la Biblioteca Central Tecla Sala.