24/04/2019
Pau Alabajos en concert
Terrats en cultura
Divendres 26 d'abril, a les 20 hores, a la Biblioteca Bellvitge (Plaça de la Cultura, 1)

Ciutat a cau d’orella és un homenatge al poeta Vicent Andrés Estellés en el 25é aniversari de la seva mort. No trobem millor lloc per homenatjar la seva poesia que la terrassa d’una biblioteca envoltada d’edificis, d’una ciutat a cau d’orella.

Una ciutat vista furtivament a través del forat del pany, on els versos que canta Pau Alabajos és formen un tractat de geografia humana, la banda sonora de tantíssimes carícies, mossos i arraps: una parella que es besa apassionadament en un terrat, entre els fils d’estendre la roba; dos antics amants que es troben al replà de l’escala i conversen sobre banalitats; un home que escriu quan cau la nit i fa inventari d’un amor a prova de bombes… Un grapat d’històries de quilòmetre zero configuren aquest espectacle sincer i intimista, que convida a la confidència i es construeix amb la complicitat del pati de butaques.

Poesia a cau d’orella, cançons a pit descobert.
Fitxa artística:
Veu i guitarra – Pau Alabajos