29/01/2020
L'Hospitalet a la Viquipèdia
Busquem voluntaris per posar continguts hospitalencs a la Viquipèdia
BUSQUEM VOLUNTARIS PER POSAR CONTINGUTS HOSPITALENCS A LA VIQUIPÈDIA

La Viquipèdia és una enciclopèdia lliure en línia escrita col·laborativament per milers de voluntaris que té com a objectiu posar a l’abast de tothom el màxim de coneixement amb el màxim de qualitat.  Qualsevol persona amb inquietuds i ganes pot participar millorant i augmentant la informació que actualment ofereix la Viquipèdia.

A l’Hospitalet busquem viquipedistes per millorar la informació sobre la nostra ciutat, tant textual com d’imatges.

Qualsevol tema de l’Hospitalet que sigui del teu interès pot ser susceptible d’estar  o millorar-se a la viquipèdia : persones destacades, espais patrimonials,  equipaments, festes, associacionisme ...

T’oferim formació i suport per ser viquipedista, i espai a la biblioteca per treballar còmodament i poder disposar de tota la informació necessària per a millorar els continguts sobre la nostra ciutat.
Demana més informació a la teva biblioteca.

Per a més informació sobre com editar a la Viquipèdia pots consultar aquests tutorials al Youtube  https://ja.cat/youtube-tutorialsRRecasens