15/06/2016
Horaris d'estiu de les Biblioteques de L'Hospitalet
A partir del 27 de juny
Les Biblioteques de L'Hospitalet canvien els seus horaris durant els mesos d'estiu. A partir del 27 de juny fins l'11 de setembre tanquen al matí, amb excepció de la Biblioteca Tecla Sala, que obre els dilluns de 15.30 a 21 hores i de dimarts a divendres de 9 a 21 hores.

L'horari de la resta de biblioteques és de dilluns a divendres de 15.30 a 20.30 hores.

De la mateixa manera, tant al juliol com a l'agost, totes les biblioteques romandran tancades el dissabte. Les biblioteques Tecla Sala i Santa Eulàlia tancaran el dissabte 25 de juny.

Pel que fa al mes d'agost, les biblioteques Josep Janés i Santa Eulàlia tancaran des del dia 1 fins el 31. La Biblioteca Central Tecla Sala obrirà només a les tardes, de 15.30 a 21 hores, de dilluns a divendres.