29/10/2019
Torna el Cicle Blues & Boogie
XIV edició. Octubre - novembre 2019
Entre el 25 d’octubre i el 30 de novembre se celebrarà el Cicle “ L’H Blues & Boogie”, que està organitzat pel Centre Cultural Collblanc Torrassa de L’Hospitalet de Llobregat amb la col·laboració de la Societat de Blues de Barcelona i que s’ha convertit en una de les cites de música d’arrel afroamericana més importants de Catalunya. La programació es tancarà amb un homenatge a Nova Orleans, bressol de la música afroamericana i a una de les seves figures més emblemàtiques, el pianista, cantant i compositor Malcom John Rebennack Jr., més conegut com a Dr. John. , mort el passat 6 de juny als 77 anys d’edat. Aquest homenatge se celebrarà dins de la trobada Boogie Woogie Jubilee i serà a càrrec del pianista Joe Krown, una de les més interessants figures de l’actual escena de Nova Orleans, i de Lluís Coloma, el més internacional dels nostres intèrprets de piano boogie.

Us deixem els actes que es faran a la Biblioteca Central Tecla Sala:

Dijous, 7 - 19 hores
Conferència “Leyendas urbanas del blues”, a càrrec de José Luís Martín
Una llegenda urbana és una història basada en fets reals del folclore contemporani, però mostrada amb un tractament de ficció que pot ser en clau humorística, macabra, sobrenatural o, en molts casos, conspiranoica. Amb aquesta premissa descobrirem com i qui va fer pactes amb el diable, la llegenda de Clapton is God, i la maledicció de l’Hondarribia Blues Festival.

Dissabte 23 - 11.30h "Delta. Blues per infants", a càrrec de Mark Duffy i Alfons Expósito
Delta és un espectacle didàctic que pretén apropar els més petits al món de la música mitjançant el blues, i que potser farà que els adults també aprenguin alguna coseta de l’estil musical més influent en la música contemporània.
Us convidem a fer un viatge musical pel segle XX!
Edat recomanada: entre 4 i 12 anys.