03/03/2021
Sorteig Setmana @infantillhs
Voleu emportar-vos un lot de llibres?

A les Biblioteques de L’Hospitalet volem celebrar el 8 de març envoltades de dones i llibres infantils, i hem pensat a fer un SORTEIG amb totes vosaltres!

Durant aquesta setmana, des d’avui 1 de març i fins a la mitjanit del proper dilluns 8 de març, podeu participar en el sorteig d’un lot de 8 llibres infantils i juvenils on les dones són protagonistes. Podeu veure els llibres que sortejarem a l'arxiu pdf que hi ha dins d'aquesta notícia.

Llegiu atentament les instruccions per poder participar:

• La participació està oberta a tothom: particulars, entitats, associacions...
  • Feu un like al post de l'Instagram del sorteig.
  • Heu de deixar un comentari en aquest post abans de la mitjanit del 8 de març.
  • Al vostre comentari, heu de dir-nos quin és el vostre personatge femení preferit de la literatura infantil i juvenil i heu de mencionar a tres amics o amigues.
  • Només podeu participar una vegada per persona/entitat.
  • El sorteig el farem EN DIRECTE el dimarts 9 de març a les 18h en aquest mateix canal. Després el deixarem publicat a la nostra IGTV.
  • I per últim, IMPORTANT, si sou el guanyador o guanyadora, el lot de llibres l’haureu de recollir a la biblioteca de L’Hospitalet que us vagi millor, en l’horari d’obertura de la biblioteca: Tecla Sala, Bellvitge, Josep Janés, La Bòbila, Can Sumarro, La Florida o Plaça Europa.

Així doncs… esperem els vostres comentaris!

Recordeu: mencioneu tres amics/amigues d’IG, i digueu-nos: quin és el vostre personatge femení preferit de la literatura infantil i juvenil?