06/09/2017
Més que llibres: programació per a adults a les Biblioteques de L'Hospitalet
Ja teniu disponibles els Més que llibres en paper a la vostra biblioteca!
Finalitzades les vacances, les Biblioteques de L'Hospitalet recuperen l'activitat i l'horari habitual. Ja tenim tota la programació per a adults d'aquest últim trimestre de 2017, i us oferim un tast de les activitats més destacades, a més de la programació completa de cadascuna de les Biblioteques de L'Hospitalet.

Les biblioteques de la ciutat participem durant aquest trimestre als principals festivals culturals de la ciutat. Ens podreu trobar al Festival Acròbates, al Festival Django L’H i al Cicle Blues & Boogie.

Durant tot el mes de novembre el Festival Acròbates t’ofereix la secció Acròbates KIDS, activitats de poesia per a públic familiar a totes les biblioteques, i els vermuts poètics als jardins de Can Sumarro.

Durant el Festival Django L’H, del 20 al 22 de novembre, podràs trobar petits concerts a totes les biblioteques per conèixer aquest estil musical.

La Biblioteca Central Tecla Sala, especialitzada en blues, participa en el Cicle Blues & Boogie amb activitats familiars per a escoles i audicions per a adults.

VII Concurs de Microrelats Negres de la Bòbila: durant el mes de novembre tindrà lloc el concurs de microrelats organitzat per la Biblioteca i el Centre Cultural la Bòbila, amb la col·laboració de l’editorial RBA

Homenatge a José Luís Sampedro
Conferència de la Sra. Olga Lucas, vídua de l’escriptor, i lectura de fragments de l’obra de Sampedro a càrrec de Rafael Turia.
Dimarts, 7 de novembre a les 19 h.

Exposició: “Geografies literàries de José Luís Sampedro”. Produïda per l’Asociación de amigos de José Luís Sampedro, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i la Institució de les Lletres Catalanes.
Del 7 al 28 de novembre a la Biblioteca central Tecla Sala.