01/02/2023
BCNegra a L'Hospitalet
Fins al 28 de febrer a la Biblioteca La Bòbila

Malgrat el retorn a la presencialitat, la Biblioteca de La Bòbila ha decidit fer una activitat de forma virtual. Es tracta de la conversa amb l’escriptor Hernán Migoya. El que sí que torna de forma presencial és el cicle de cinema negre. En aquesta ocasió està dedicat a l’actor Edward G. Robinson.

La principal novetat d’aquesta edició és la BCNegra infantil. Segons ha explicat la directora de la Biblioteca de La Bòbila, Ilumi Ramos, “els infants són els pròxims lectora de novel·la negra” i per aquest motiu s’ha programat diversos clubs de lectura: l'infantil en veu alta, infantil i juvenil, i el juvenil. Com sempre també hi haurà el club de lectura de novel·la negra per adults.

Durant tot el mes de febrer es pot visitar també al hall del Centre Cultural La Bòbila una exposició documental sobre l'humor a la novel·la negra i políciaca, Ha, Ha... Bang! L'humor a la novel·la negra i políciaca i, també es pot participar en un concurs sobre tots els premis L'H Confidencial. I encara més: unes últimes activitats de cara als infants: un taller infantil sobre el clàssic Cluedo i una hora del conte ben especial.

Consulta tota la programació de la BCNegra a L’Hospitalet: