18/05/2020
Les Biblioteques de L'Hospitalet treballen per obrir el servei

Les Biblioteques i el Museu de L’Hospitalet, tancats des del 13 de març a causa de la crisi sanitària, estan treballant per readaptar les instal·lacions i adequar-les per a la reobertura segons les indicacions de la fase de desescalada

.
En aquests moments s’està treballant per implementar les mesures relacionades amb el manteniment dels edificis, la neteja i la desinfecció perquè siguin espais segurs tant per als usuaris com per als treballadors i treballadores. També s’està treballant en la senyalització dels espais i l’adequació dels serveis.

Els equipaments es reobriran el més aviat possible sempre prestant els serveis que indica cadascuna de les fases de la desescalada. Mentrestant, aquests equipaments mantenen activitats i contacte amb els usuaris a través de les xarxes socials.