13/05/2020
Reportatge al L'HDigital per al 50 aniversari de la Biblioteca Santa Eulàlia
La crisi del coronavirus ha obligat a adaptar el programa del 50è aniversari

La pandèmia del Covid-19 també ha trastocat el programa de celebració del 50è aniversari de la biblioteca de Santa Eulàlia, un punt de referència, des del carrer Pareto, per a bona part del veïnat. La direcció de la biblioteca, però, farà el possible per celebrar-ho més endavant de forma presencial.

El 23 d’abril, diada de Sant Jordi i del llibre i la rosa, havia de ser la gran festa d’aquest mig segle de vida de la biblioteca de Santa Eulàlia, però l’estat d’alarma pel coronavirus va obligar a traslladar les celebracions a les xarxes socials.

A través de l’etiqueta de twitter #BibSantaEulaliaLHfa50, usuàries i usuaris de totes les edats, autores i autors i ciutadania en general van poder compartir vivències relatives a la biblioteca. La directora, Coral Prieto, ha explicat que la idea d’aquesta celebració virtual “era que aquests testimonis de les nostres usuàries i usuaris quedessin, que, malgrat tot vam celebrar l’aniversari”.

Us deixem el vídeo amb el reportatge.