13/05/2020
Novetats infantils recomanades que trobaràs a l'Ebiblio

Cada mes arriben a la biblioteca un munt de llibres infantils nous, dels quals sempre triem i us recomanem els nostres preferits. Ara, amb la biblioteca tancada, mentre tots i totes estem a casa, no estan arribant llibres nous, però... no volem que deixeu de llegir!

És per això que ens hem mirat bé tots els llibres infantils que hi ha a l'eBiblio (més de 1200 títols infantils i juvenils!), i hem triat alguns dels nostres preferits.

Aquí sota us deixem les dues guies de recomanacions que hem fet fins ara. Podeu descarregar els arxius en PDF i si cliqueu sobre les cobertes, obrireu l'enllaç a eBiblio per prestar o reservar els llibres que us interessin.

Esperem que la lectura, també en digitals, us acompanyin i us facin passar una bona estona.

No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres si teniu alguna pregunta o suggeriment.

Bona lectura i fins aviat!