10/05/2017
Festa del Programa Fem tàndem LH
Dilluns 15 de maig, al Teatre Joventut
Les regidories d'Educació i de Cultura treballem conjuntament per impulsar el programa Fem tàndem LH, amb l'objectiu de singularitzar les escoles i instituts públics mitjançant un element d'excel•lència en el camp de les arts, la cultura i les ciències i desenvolupar la funció educativa de la cultura enfortint els vincles i la col•laboració dels equipaments culturals amb els centres educatius.

El proper 15 de maig  es presenta una petita mostra dels diversos projectes amb tots els centres i els equipaments que formen part del projecte. Les Biblioteques de l’Hospitalet presentem el projecte que realitzem amb l’escola Joan Maragall entorn la lectura i la biblioteca.

Projecte Tàndem: una aliança de lectura.
El tàndem entre la Biblioteca Central Tecla Sala i l'Escola Joan Maragall de l'Hospitalet potencia la relació de l'escola amb l'equipament cultural a partir d'activitats literàries adreçades a tota la comunitat educativa, en la mesura que enforteix lligams ja establerts i col·labora en tasques tècniques de la biblioteca escolar, un dels motors essencials d'aquesta escola.