18/11/2020
Cinefòrum virtual: Cicle La Revolució Francesa
Dissabte 28 de novembre, a les 17h

A càrrec de l’Associació Cultural Rvbicon, en col·laboració amb el Club de Lectura de la Biblioteca Plaça Europa

Primera activitat del cicle “La Revolució Francesa”.

Pel.lícules: Las relaciones peligrosas (1959), de Roger Vadim
Las amistades peligrosas (1988),  d’StephenFrears

L’activitat virtual consisteix en una breu introducció a les pel·lícules que serveix per ambientar les conferències virtuals que es portaran a terme durant l’activitat. No es projectarà cap pel·lícula i no és imprescindible haver-les vist per assistir a l’activitat.

Conferències virtuals:

“La il·lustració del s. XVIII com a precedent de la revolució francesa” a càrrec d’Alberto Sanchez

“Comentaris al llibre Les amistats perilloses de Choderlos de Laclos” a càrrec de Luís Fernández Zaurín

Dissabte 28 de novembre, a les 17h.

Places limitades.
Cal inscripció prèvia. Formulari d'inscripció. Es confirmarà inscripció via correu electrònic.

L'activitat es farà a través de la plataforma Meet de Google. Es necessari tenir un correu de Gmail per utilitzar la plataforma. S’enviarà un correu electrònic a tots els inscrits amb l’enllaç per entrar, el dia abans.