29/03/2017
Poti-poti de contes
Últims dies per participar!
Aquest joc-exposició és una iniciativa de la Xarxa de Biblioteques de L’Hospitalet per celebrar el Dia Internacional de la Literatura Infantil i Juvenil 2017.
Participen en aquesta iniciativa les vuit biblioteques de la ciutat.

El joc-exposició consisteix en relacionar 10 àlbums il·lustrats i 10 pots amb un objecte a dins. Haureu de relacionar cada objecte amb l’àlbum que li correspongui.
En la butlleta de participació hi ha els títols dels 10 àlbums i al costat un petit requadre on escriure el número del pot que penseu que s’hi relaciona.

El concurs comença el 13 de març de 2017 i acaba l’1 d’abril de 2017.

El lliurament de premis es realitzarà a la Biblioteca Tecla Sala el dia 8 d’abril a les 12 hores, amb l’espectacle del Petit eriçó a càrrec de la Jordina Biosca. Si els guanyadors no es troben en aquell moment a la biblioteca, se’ls trucarà per telèfon.

Us deixem les bases completes perquè hi participeu: