09/04/2019
La recomanació de la setmana: Biblioteca Central Tecla Sala
Setmana del 4 al 11 d'abril
L'Arnau Espinach, bibliotecari de la Biblioteca Central Tecla Sala, ens recomana la pel·lícula de terror, premi al millor guió el Festival de Sitges 2011, "The Woman".
(Director: Lucky Mckee).

RECOMANACIÓ

Christopher Cleek és advocat i un pare de família modèlic les virtuts del qual seran posades a prova arran de la trobada amb una dona salvatge que viu en els boscos propers a la seva casa de camp. Christopher, en el seu intent de “civilitzar” aquesta dona, tot i la seva actitud violenta, posarà en risc la vida dels membres de la seva pròpia família, que aviat descobriran què s’hi amaga al darrere. Amb aquesta brutal The Woman, Lucky Mckee i el novel·lista polèmic Jack Ketchum volen provar la resistència de l’espectador davant el terror portat a l’extrem. Així ho expressa el director quan revela les seves intencions: “us cagareu de por”. Es pot dir més alt (i de manera més fina), però més clar, no.
(Extret de la pàgina web del Festival de Sitges)