18/02/2020
Llegies còmics durant la postguerra?
Saps qui eren la Florita i el Cachorro, llegies el TBO o Flechas y Pelayos...
La Biblioteca Tecla Sala i l’Institut Can Vilumara estan fent un projecte sobre la postguerra espanyola en el qual participen 26 alumnes de l’institut. Bàsicament, el projecte consisteix en generar un espai de reflexió sobre aquesta etapa, utilitzant com a pretext el fons de còmic històric de postguerra que hi ha a la Biblioteca.

Per fer-ho s'està formant els/les joves (a l’institut amb les classes d’història i a la biblioteca amb xerrades sobre el còmic i la censura entre d’altres activitats) i es vol que tinguin l’oportunitat d’entrevistar a alguns avis que quan eren nens llegissin còmics com per exemple TBO, Flechas y Pelayos, Florita, Hazañas bélicas, El Cachorro, etc.

I després passar tota aquesta informació a una wiki que estem fent específica sobre el tema.  S'adjunto l’enllaç per si es vol consultar:

Si esteu interessats en participar, poseu-vos en contacte amb la Biblioteca Central Tecla Sala al telèfon 934032630.