13/06/2017
Ja tenim els guanyadors del IV Concurs de Microrelats històrics de la Biblioteca Plaça d'Europa
El lliurament del premi tindrà lloc el 26 de juny, a les 19 hores, a la sala d’actes de la biblioteca
Aquest divendres 9 de juny la biblioteca va publicar el veredicte de la IV edició del Concurs de microrelats de tema històric. El microrelat guanyador és Foc de Salvador Carbonell i els dos finalistes són Altamira de Javier Massaguer Serna i Nou Testament 2.0 de M. Carme Marí.

La biblioteca us convida el dilluns 26 de juny a les 19 h a l’acte de lliurament dels premis. Aquest concurs s’organitza amb la col•laboració de l’associació cultural Rvbicon i els premis són lots de llibres patrocinats per Viena Edicions i Nórdica Libros. En aquesta edició s’han presentat 135 microrelats. A l’acte el guanyador i els finalistes llegiran els seus microrelats i també es llegirà una selecció dels relats participants.