02/10/2018
Vols rebre el butlletí "Blues a Fons"?
El “Fons de Blues i música negra” de la Biblioteca Tecla Sala es va crear l’any 2006, ara fa 10 anys, amb la complicitat de la Societat de Blues de Barcelona. En permanent creixement, actualment consta de més de 5000 documents catalogats: llibres, revistes, cds, dvs, fotografies, cartells,... La biblioteca organitza exposicions, xerrades musicals amb estudiants, sessions formatives i mostres temàtiques del seu fons. L’any 2012 va ser declarat Fons Europeu de Blues per l’European Blues Union.

L’objectiu és fomentar el coneixement del blues: la música i la història, tot alhora, per entendre’l més i per gaudir-ne més quan l’escoltem. Per aquest motiu des de la Biblioteca Sala elaborem trimestralment un butlletí anomenat Blues a Fons.

El creixement de la col•lecció al llarg del temps ens ha permès ingressar nombrosos documents per donatiu, com el que ens ha fet aquest 2016 l’aficionat de Blues Hugh Lynch a través de la EBU. Aquestes donacions fan de la nostra colecció de blues molt representativa en l'àmbit europeu i una de les més apreciades per la seva diversitat.

Si vols rebre el butlletí, omple els camps del formulari i envia-nos-el. Estaràs sempre ben informat: BUTLLETÍ BLUES A FONS