28/07/2021
Inscripció als clubs de lectura i grups de conversa
Recordeu que avui dia 13 de setembre s'obren les inscripcions per a infants.

A partir de l'1 de setembre podreu trobar l'oferta de clubs de lectura i grups de conversa pel proper trimestre  a la web de Biblioteques.

Per aquest trimestre oferim 31 clubs de lectura, 16 grups de conversa i 2 tallers literaris.

Els enllaços als formularis d'inscripció s'activaran en les dates següents:

• Les inscripcions dels clubs de lectura i grups de conversa per a joves i adults seran a partir del dilluns 6 de setembre a les 15.30 h.
  • Les inscripcions pels grups de conversa i clubs de lectura per a infants s'obriran a partir del dilluns 13 de setembre a les 15.30 h.

Per l'alta demanda d'activitats en llengua anglesa cada usuari només podrà participar d'una de les activitats ofertades en aquesta llengua.

L'absència a 2 sessions dels clubs de lectura o grups de conversa implica la baixa de l'activitat.

Podeu accedir a la inscripció als enllaços que teniu a continuació:

Biblioteca Central Tecla Sala

Biblioteca Bellvitge

Biblioteca Can Sumarro

Biblioteca Josep Janés

Biblioteca La Bòbila

Biblioteca La Florida

Biblioteca Plaça Europa

Document Clubs de lectura i grups de conversa