20/09/2017
Pessics de Ciència de tardor
Activitats setembre-octubre 2017
Aquests mesos de setembre i octubre, les Biblioteques de L'Hospitalet i el programa Pessics de Ciència col·laboran en el programa Matins de Ciència:

Dijous 5 d’octubre, a les 11.30 h
Biblioteca Central Tecla Sala
Educació, Esport

Diversos estudis científics demostren que moltes coses en l’educació han de canviar. S’estudien paràmetres diferents en cada cas per millorar el rendiment escolar. Parlem de talents, necessitats, mètodes, deures, fracàs escolar, etc.

L’esport té relació directa amb la ciència i amb la salut, perquè el cos és com una màquina i el seu rendiment físic i mental depèn d’uns indicadors individuals que cada vegada coneixem millor. A càrrec del biòleg Manuel Suárez.

Dijous 19 d’octubre, a les 11.30 h
Biblioteca Central Tecla Sala
Club de lectura: De què parlo, quan parlo de córrer, de H. Murakami,
a càrrec de la historiadora Alícia Gili.
Cal inscripció prèvia. Ja podeu passar pel servei de préstec de la Biblioteca Central Tecla Sala a recollir el llibre.

Podeu trobar totes les activitats de Pessics de Ciència d'aquest trimestre: