20/09/2017
Conciertoencanto, a càrrec de Pau de  Nut
Dins de Terrats en Cultura
Terrats en Cultura:  La iniciativa, un cop més, neix amb la intenció d’unir cultura i ciutadania: portar esdeveniments de primer nivell a espais no convencionals per tal de fer que, d’una banda, part dels veïns de L’Hospitalet coneguin iniciatives diferents, i de l’altra, que es pugui reivindicar una ciutat com L’Hospitalet per a la cultura.

Conciertoencanto. Pau de Nut en concert

Pau de Nut, artista amb una amplíssima trajectòria, porta als Terrats en Cultura un espectacle multidisciplinari que combina el rigor amb el seu peculiaríssim sentit de l’humor. Podríem dir que Pau de Nut és home enganxat a un violoncel, capaç de passar d’una peça barroca a Björk o a Alaksa, sense immutar-se, i amb una mestria extraordinària. Els seus espectacles, a més, sorgeixen de la necessitat de sobreviure. Sobreviure al lloguer, sobreviure al desamor, sobreviure a la vida. Al cap i a la fi, vivim moments de canvi, moments eclèctics, i podríem dir que la música de Pau de Nut podria, ben bé, ser la seva banda sonora!

29 de setembre, a les 20 hores a la terrassa de la Biblioteca Bellvitge