13/06/2019 9:00:00
Veredicte VI Concurs de Microrelats de tema històric de la Biblioteca Plaça Europa
Ja tenim el veredicte de la VI edició del Concurs de microrelats de tema històric!
En aquesta edició han concursat 102 microrelats. El microrelat guanyador és Cautivo de Rosendo Gallego Menárguez i els dos finalistes són La revelación de Raúl Clavero Blázquez i El Arca de Noé d’Andrea Gutiérrez Romero.

Aquest concurs s'organitza amb la col•laboració de l'associació cultural Rvbicon i els premis són lots de llibres patrocinats per Viena Edicions i Nórdica Libros. Podeu consultar els relats premiats en el pdf.

La Biblioteca Plaça d'Europa us convida el dijous 27 de juny a les 19 h a l'acte de lliurament dels premis que tindrà lloc a la mateixa biblioteca. A l'acte es llegirà el microrelat guanyador i els finalistes i també es llegirà una selecció dels relats participants.