13/09/2017
Propers sopars de l'Espai de Lletres per aquest últim trimestre de 2017
Els sopars de l'Espai de Lletres són una proposta de l'Entitat 3/4 x 5/4, Biblioteques de L'Hospitalet i Perutxo Llibres per promocionar els llibres i la literatura amb un sopar -col•loqui amb autors i editors. Es pretén afavorir la conversa literària, tot compartint sopar i tertúlia amb escriptors i amb persones expertes en temes relacionats amb la literatura i les humanitats.

Us avancem que el dia 20 d'octubre gaudirem de la conversa amb Carlos Zanón, novel·lista, poeta, guionista, articulista i crític literari. I ara Comissari de BCNegra. Parlarem de la seva última novel·la Taxi.

I el 17 de novembre, parlarem amb Jaume Centelles, mestre durant 39 anys a l’escola Sant Josep – El Pi de l’Hospitalet  fent diverses tasques, especialment a l’educació infantil i com a responsable de la biblioteca escolar. Des del mes de setembre de 2014 està jubilat, que vol dir que ha fet un pas enrere i ha deixat la trinxera de l’aula, però continua lligat al món de l’educació.