29/11/2016
La Biblioteca la Bòbila ofereix un servei de treballs de recerca
La Biblioteca la Bòbila i el Fons Especial de Gènere Negre i Policíac iniciem el Servei de Treballs de Recerca amb el doble objectiu de recolzar als alumnes i professors de batxillerat en el treball de recerca i de difondre el gènere negre entre els joves, proposant-els-hi línies d’investigació transversals i oferint-els-hi assessorament.

El treball de recerca és un treball d'investigació que ha de realitzar tot l'alumnat de batxillerat. Aquest treball:

• És una petita investigació.
• Pot estar emmarcat dins d'una matèria o pot ser interdisciplinar.
• Està dirigit per un professor/a - tutor/a.
• Equival a 2 crèdits i representa el 10% de la qualificació final del batxillerat.
• Es presenta per escrit i oralment.
• S'avalua tenint en compte l'actuació durant la realització del treball, l'informe escrit i la presentació oral.

Amb els objectius de recolzar als alumnes i professors de batxillerat i de difondre el gènere negre entre els joves, la Biblioteca la Bòbila i el Fons Especial de Gènere Negre i Policíac posen a disposició dels centres educatius dues modalitats de suport a la realització dels treballs de recerca de batxillerat:

• Assessorament en temes proposats per la biblioteca
Disposem d'una llista de temes relacionats amb el gènere negre i policíac amb una breu descripció que pot ajudar a fer-se una idea de les característiques del treball que es proposa.

• Assessorament en temes proposats pels estudiants
La biblioteca també és en disposició d'oferir assessorament i orientació als estudiants sobre temes proposats per l'alumnat relacionats amb el gènere negre i policíac.

Així mateix, la biblioteca ofereix orientació a l’alumnat en les cerques documentals, recursos d’Internet, citacions bibliogràfiques, etc.