22/11/2016
Resten pocs dies per participar als Microrelats Negres de La Bòbila
Recordeu: el termini de presentació finalitza el 25 de novembre
El Centre Cultural i la Biblioteca la Bòbila convoquen la setena edició del Concurs de Microrelats Negres a través de Facebook, Twitter i Instagram. Els participants poden enviar els seus relats o fotografies des de les 0 hores del 2 de novembre fins a les 12 hores del dia 25. L’objectiu del concurs és fomentar la creació de ficcions criminals i l’ús de les xarxes socials.

Els microrelats poden estar escrits en català o en castellà, amb una extensió màxima de 140 caràcters incloent-hi l’etiqueta #relatsnegres. Els participants a través de la plataforma Facebook han d’ajustar el text amb el comptador de caràcters que trobaran al blog de la Biblioteca la Bòbila (bobila.blogspot.com) i penjar-lo a la pàgina de Facebook facebook.com/relatsnegres. Els participants des d’Instagram també hauran de fer servir l’etiqueta #relatsnegres.

Els concursants han de ser majors de 18 anys i participar des del seu compte de Twitter o de Facebook. Poden presentar tants relats com vulguin, però només s’optarà a un premi per compte. Els textos han de ser originals i inèdits.

S’atorgaran quatre premis, dos escollits pels lectors (relat en qualsevol llengua i Instagram) i dos pel jurat (català i castellà). Els guanyadors rebran un lot de llibres de gènere negre i policíac. El veredicte es donarà a conèixer el 19 de desembre.

El jurat estarà format per un responsable del Servei de Cultura, els directors del Centre Cultural i la Biblioteca la Bòbila, un representant de Biblioteques L’Hospitalet, un representant del Centre de Normalització Lingüística de L’Hospitalet i un participant del Club de Lectura de Novel•la Negra..