30/07/2018
Ja podem gaudir de nou de la biblioteca La Bòbila!
La biblioteca de La Bòbila ja està disponible en la seva totalitat. Altres, adaptant-se a l'horari d'estiu, tancaràn durant el mes d'agost.
Biblioteca La Bòbila

A la biblioteca La Bòbila ja han finalitzat les obres que començaren el 25 de juny! Ja tenim disponible la seva totalitat d'espai desprès de les tasques que s'han dut a terme pel millorament de la climatització i pintura. Les seccions infantil i de coneixements tornen a ser disponibles pels usuaris que vulguin fer-les servir de nou.

Biblioteca Can Sumarro

Les obres d'adequació que afecten a la biblioteca Can Sumarro es veuràn perllongades fins a primers/mitjans del mes de setembre tal i com estava previst. Amb aquest motiu, remandrà tancada fins que les tasques finalitzin.

Biblioteca Josep Janés

La biblioteca Josep Janés remandrà tancada des del 30 de juliol fins al 31 d'agost. A partir del 3 de setembre el seu horari serà l'habitual.

Biblioteca Santa Eulàlia

La biblioteca Santa Eulàlia tancarà des del 30 de juliol fins al 31 d'agost. A partir del 3 de setembre el seu horari serà l'habitual.