25/06/2019
La recomanació de la setmana: Biblioteca Santa Eulàlia
del 20 al 27 de juny
La Coral Prieto, directora de la Biblioteca Santa Eulàlia, ens recomana el llibre de Gerald Durrell "Mi familia y otros animales".

RECOMANACIÓ

Gerald Durrell combina en els seus llibres el retrat de gents i llocs, l'autobiografia i un insuperable sentit de l'humor. La meva família i altres animals és sens dubte la seva obra més coneguda i celebrada. Primera part de la seva divertida trilogia de Corfú, que prossegueix amb Bestioles i altres parents i El jardí dels déus, l'obra ens presenta una àgil i graciosa galeria de personatges, com Larry -Lawrence Durrell, el futur autor del Quartet d'Alexandria- i les seves estrafolàries amistats, mamà Durrell i el seu inesgotable sentit comú, o Spiro, el corfuano angloparlant, juntament amb tota una sèrie d'animals retratats com només pot fer-ho qui al llarg de tota una vida els ha considerat amb intel·ligència i tendresa.