24/03/2020
Carnet virtual de Biblioteques
El carnet de Biblioteques sense moure't de casa
Donat d'alta com a usuari temporal accedint al formulari de sol·licitud del carnet  del catàleg Aladí.

Aquest formulari et permet donar-te d'alta com a usuari de la Xarxa de Biblioteques Municipals i de totes les Biblioteques Públiques de Catalunya. Només és vàlid per als ciutadans que ho demanen per primer cop, que tenen 14 anys o més i que són residents a Catalunya.

L’usuari pot gaudir de forma immediata d’alguns serveis virtuals, mentre encara no va  a recollir el carnet a la biblioteca utilitzant el codi temporal i el PIN que ha creat.

De quins serveis podrà gaudir temporalment l’usuari?

·   Préstec de documents electrònics (llibres, pel·lícules i revistes)
·   Descàrrega d’audiollibres
·   Accés a “El meu compte” de l’Aladí i a les bases de dades associades a "El meu compte"
·   Subscripció a les novetats (quan les biblioteques reobrin), i modificació de dades personals
·   Valoració i comentari dels títols del Catàleg Aladí

No té accés, fins que reculli el carnet a alguna biblioteca, a: préstecs + renovacions + reserves de l’Aladí, carnet a l’app, Internet i + / Wifi, descomptes del carnet

Quina vigència tindrà l’usuari temporal que es crea en sol·licitar el carnet? 3 mesos.

Quan recolliu el carnet tindreu accés a tots els serveis de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Durant el període excepcional del tancament de totes les biblioteques públiques del país per la crisi del COVID-19, aquest formulari és útil per els usuaris de totes les biblioteques públiques de Catalunya.