17/06/2020
Aquest estiu cap infant sense llibres

Les sales de lectura infantil de les biblioteques estan tancades, però això no ha de ser un impediment per a la lectura.

Biblioteques de L’Hospitalet ha posat en marxa el projecte “Aquest estiu cap infant sense llibres” perquè tinguin accés a contes, llibres i altres documents.

L’objectiu és compensar la manca de llibres que han tingut durant el confinament i reduir l’escletxa social i cultural entre les famílies més vulnerables.

Casals d’estiu d'escoles i esplais col·laboraran en la campanya repartint els lots de llibres preparats per les biblioteques. A més, del 29 de juny al 24 de juliol, dilluns, dimecres i divendres hi haurà sessions de narració contes als casals a càrrec d’un narrador i dinamització de la lectura.

Pels lots a mida hem creat un txec list pels infants