04/09/2018
Aprofitem l'estiu per millorar les biblioteques
Aquest estiu, algunes biblioteques de la ciutat han fet obres de millora en alguns dels seus equipaments. Les més importants afecten a la biblioteca Can Sumarro, que encara roman tancada, mentre que la Bòbila i Josep Janés han millorat la climatització i s’ha repassat la pintura.

Al juliol, la biblioteca Can Sumarro tancava les portes per millorar l’accessibilitat, tant de l’equipament com dels jardins.  La biblioteca infantil estarà plenament operativa a finals de setembre, així com la secció d’adults, a l’edifici principal, però amb una zona restringida on s’està instal·lant un ascensor. La zona del pati i els exteriors també estan afectats amb la col·locació de rampes per eliminar les escales dels diferents espais del jardí. Aquestes actuacions finalitzaran al mes de novembre.

A la biblioteca Josep Janés i a La Bòbila s’han canviat el sistema de climatització per adaptar-lo a la nova normativa ecològica. La Bòbila va obrir a finals de juliol, i la Josep Janés ha tancat parcialment per pintar i solucionar diverses filtracions d’aire. Actualment, només es troben obertes la planta baixa i la primera, però a partir del 12 de setembre es podrà gaudir de la seva totalitat.