18/10/2022
Presentació 17a edició del Festival Acròbates
Dijous, 27 d’octubre, a partir de les 18.30h. a la Rambla Just Oliveras (davant l’Auditori Barradas).

La presentació de la programació de la 17a edició del Festival Acròbates serà una gran festa a la Rambla Just Oliveras.

A partir de les 18.30h, de la mà d’Estel Solé, coneixerem els continguts de la 17a edició del festival i gaudirem d’un recital de les poetes Adriana Bertran, Maria Antònia Massanet i Olza Olzeta.

Continuarem amb la inauguració de l’exposició “Acarades” (19.30h), un diàleg entre les peces del fons del Museu de l’Hospitalet creades per dones artistes i versos d’algunes de les poetes que han passat al llarg d’aquestes 17 edicions pel festival.

Per acabar, us proposem un moment divertit, conscient, original i intel·ligent amb l’espectacle  ¡Play! dels Ual·la (20.30h), el virtuós duo barceloní del Modest Lai i l’Alba Rubió.

Consulta tota la programació del festival aquí.

Amb la col·laboració de l’Auditori Barradas.

Accés lliure.