18/10/2022
Vermut poètic amb Carmen Berasategui i Ale Oseguera
Festival Acròbates

Dissabte, 5 de novembre, a les 12.30h
BIBLIOTECA CAN SUMARRO (C/de la Riera de l’Escorxador, 2)
Entrada lliure fins a completar aforament.

Carmen Berasategui és poeta, editora, gestora cultural i artista visual. Després de viure a Madrid, França i Anglaterra uns anys, es va establir a Barcelona, on treballa en diverses editorials. Va crear el festival de poesia NUDO l’any 2017 i el dirigeix des d’aleshores. És sòcia i edita en l’editorial Trampa ediciones. Membre de la Societat Barcelonina de Collage i forma part de l’associació Mujeres en las Artes Visuales. Participa des de fa anys a diverses exposicions, trobades i festivals en l’àmbit nacional i internacional. Va publicar el seu primer poemari Donde planean los pájaros (Piezas azules) l’any 2018 i acaba d’enllestir el segon, que publicarà Olifante.

Ale Oseguera va néixer a Guadalajara, Mèxic, i viu a Barcelona des del 2006. És autora dels poemaris Tormenta de Tierra (2016) i Un hotel de cinco estrellas sobre un cementerio (2019) i de la novel·la Realidad en Mono (2020). Els seus textos, entre narrativa de ficció, poesia i articles periodístics, han estat inclosos en diverses antologies d’Espanya i Mèxic. Ha presentat el seu treball escènic-poètic en diversos esdeveniments i festivals com el Babelbad d’Antwerp (Bèlgica), The Bloody Poets (Londres i Berlin), Irreconciliables (Màlaga), Nudo (Barcelona), Vociferio (València), Barcelona Poesia, Spokenword Bilbao i a les competicions Poetry Slam en qualitat de poeta convidada de Ciutat de Mèxic, Barcelona i Palma de Mallorca, entre d’altres.

És cofundadora també de l’agrupació Las Hermanas del Desorden. Des de 2013, es dedica a explorar les possibilitats escèniques de la poesia. El 2019 van publicar el disc de spokenword musicat “La Musa Suicida”.

Consulta tota la programació del festival aquí.