28/05/2019
L’Escola Alpes guanya la Lliga dels Llibres 2018-2019 en una renyida final davant el grup A de l’Escola La Marina
Podríem dir que la final de la Lliga dels Llibres d’enguany ha estat d’infart. Els dos grups han demostrat un gran coneixement dels 15 llibres que es proposaven i han finalitzat la ronda de preguntes –una per cada llibre- amb un empat. Per desfer-lo han calgut altres 12 preguntes. Finalment, han estat els infants de l’Escola Alpes els guanyadors, però els alumnes de La Marina es mereixen un gran reconeixement, ja que anaven molt ben preparats.

Durant el curs, els alumnes han de llegit 15 llibres de diferents temàtiques i en diferents idiomes, sobre els quals responen les preguntes que han preparat entre tots els grups participants.

En aquesta edició han participat 861 alumnes de 23 escoles, repartits en 34 grups-classe. L’activitat finalitza divendres 31 de maig amb una gran festa als jardins de la Biblioteca Can Sumarro.

Biblioteques de L’Hospitalet organitza la Lliga dels Llibres amb l’objectiu de dinamitzar i fomentar la lectura com una activitat de plaer i aprenentatge, amb un caràcter lúdic i lluny de l’ambient acadèmic, adreçada a l’alumnat de cinquè de primària.